Orley-kost.kz here. !!!

1

1

1

ИННОВАЦИИЯЛЫҚ ДАМЫТУДЫ ӘДІСТЕМЕЛІК ҚАМАТАМАСЫЗ ЕТУ БӨЛІМ

Мақсаты:- «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қостанай облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының үздіксіз кәсіби білім беру жүйесіндегі филиалды инновациялық дамытудың ғылыми-әдістемелік қолдауын қамтамасыз ету.

 Міндеттері:

1. Біліктілік арттыру жүйесін әдістемелік қамтамасыз ету мазмұны мен  тетіктерін инновациялық жаңарту;

2. Үздіксіз білім беру жүйесіндегі әдістемелік ұйымдар мен «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қостанай облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының өзара әрекетін ұйымдастыру;

3. «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қостанай облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының қызметін  ғылыми-әдістемелік тұрғыда қолдау.

Бағыттары:

1. әлемдік білім беру тенденциялары мен қазақстандық білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттарын ескере отырып, педагогтардың біліктілігін арттыру курстары бағдарламаларының мазмұнын  жаңарту;

2. педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық-әдістемелік ортаны байыту және дамыту;

3. Қостанай облысының білім беру кеңістігінде инновациялық-эксперименталды қызметті үйлестіруді қамтамасыз ету;

4. Мұғалімді кәсіби дамыту және үздіксіз педагоги-калық білім беру мәселелері бойынша жұмыс тәжірибесін жинақтау және тарату.

Бөлім қызметінің негізгі қағидалары:

- эстафета қағидасы: кәсіби маман кәсіби маманды қолдайды, көшбасшы көшбасшыны дамытады;

- оқиғалылық қағидасы: әр іс шырмаудан босатылып, жағымды оқиға сипатында болуы қажет;

- бірлік қағидасы:  әр істі бірге орындаймыз;

- адами және педагогикалық этика қағидасы: маманның бейнесі – барлығына үлгі;

- маңыздылық қағидасы: әр істің мақсатын, мәнін, соңғы нәтижесін дәл белгілеу;

- үнемі жетілу қағидасы;

- оза ынталандыру қағидасы: әр істі орындау-шылардың психологиялық нақты және анық қолдауымен бастау қажет.


    
Худяков Роман Владимирович
   
начальник отдела    
Омбы МПУ – нің магистранты
Е-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

  Білімі
•    2010 А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті -  
 математика
•    2013 жылдан Омбы мемлекеттік педагогикалық университетінің педагогикалық инноватика мамандығы бойынша магистранты

  Қосымша білімі
Назарбаев зияткерлік мектебі мен Кембридж білім беру факультетінің бірлесіп жасаған үшінші (базалық) деңгейлік бағдарламасы бойынша тренерлік курс - 2013 жыл
 
   Басылымдар (2013 жыл)
-    Худяков Р.В., Новые подходы в системе оценивания учащихся // Халықаралық аймақтық ғылыми – практикалық конференция материалдарының жинағы. «Активизация познавательной деятельности участников образовательного процесса», Старый Оскол, сәуір 2013.
-    Худяков Р.В., Новые подходы в системе оценивания //  Республикалық ақпаратты – әдістемелік журнал «ТРЕНЕР-EDUCATION», №1, Қостанай, тамыз 2013. -  66-69 б.

-    Худяков Р.В. Процесс непрерывного формирования ИКТ-компетентности педагога // Республиканская научно-практическая конференция  «Профессиональное развитие педагога: содержание, перспективы», г. Атырау 28.04.15г.


 Тұяқова Берен Сатбековна

 Білімі: жоғары, Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институтының филология факультетін бітірді.

 Зерттеу тақырыбы: «Методическое обеспечение работы с одарёнными детьми»

 Кәсіби биографиясы:

 1983 жылдан бастап Арқалық қ., Арқалық кооператив училищесінде, Қостанай қ.  орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі болып жұмыс істеді.

1999 жылдан бастап  Ы.Алтынсарин атындағы дарынды балаларға арналған мектеп-интернаттың орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі.

2012 жылдың қараша айынан бастап  -  тұлғаны әлеуметтендіру мен тәрбиелеу кафедрасының аға оқытушысы,  2013 жылдың наурыз айынан  - «Өрлеу» БАҰО»АҚ  филиалы Қостанай облысы бойынша ПҚ БАИ инновациялық дамытуды әдістемелік қамтамасыз  ету бөлімінің бас маманы.

Педагогикалық қызмет нәтижелері:

Дарынды балалармен жұмыста келесі көрсеткіштері бар: 2006-2011 жылдар аралығында  9-11 сынып оқушыларының қалалық, облыстық, республикалық олимпиадаларында, орыс тілі пәні бойынша ғылыми жобалар жарысында және 2007-2010 жылдары ҰБТ –да пән бойынша жоғары нәтижелермен  расталды.

Дарынды оқушыларды дайындаудағы жемісті еңбегі үшін келесі марапаттаулармен марапатталды:

- «ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері» белгісі (2008 жыл);

- ҚР Білім және ғылым министрлігінің мақтау грамотасы  (2006 жыл);

- Білім беру департаментінің (2006ж.,  2007ж., 2008 ж., 2009ж.)  Қостанай қ. білім басқармасының  мақтау қағаздары (2009 жыл),

- Білім беру департаментінің  алғысхаты (2008 жыл),       Шығармашыл педагог ретінде   «Алтын кітап  “Қостанай дарыны”» кітабына енгізілген (енгізу туралы куәлік, 2009 ж.).    Педагогикалық басылымдарда, ҒПК жинақтарында, БАҚ 5 мақаласы бар: «Жоғары мектеп: инновациялық аспект» (РФ, Орыс-Британ институтының басылымы), «Білім-инфо» ( Қостанай облысы)

 


 

Колбасина Лидия Витальевна

Педагогикалық ғылымдар магистрі

Білімі: жоғары

Троицк ветеринарлық институты – 1988 жыл

Челябі мемлекеттік педагогикалық университеті – 1996 жыл

 «Образовательный менеджмент» бағыты бойынша магистратура, ЧМПУ – 2015 жыл.

Біліктілігін арттыру:

Қостанай біліктілікті арттыру институты (ПҚ БАИ) – «Социализация личности в новых условиях» Қостанай қ,  2007 жыл.

БАИ алдындағы «Ориентация обучения на достижение обязательных результатов как условие повышения качества образования в 12-летней школе» - 2007 жыл,  «Аутодеструктивное поведение подростков: проблемы профилактики» - 2008 жыл.

«Обновление содержания и особенности организации обучения в школе на этапе перехода к новой модели образования, ориентированного на результат» - 2011 жыл.

 «Повышение компетентности сотрудников, занятых в сфере работы с детскими организациями» - 2012 жыл.

Электронды мекен-жайы: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы:

«Управление познавательной самостоятельной деятельностью обучающихся в процессе обучения биологии».

 

Жариялаулары:

  1. «Школьное НОУ – первые шаги к исследовательской деятельности» - Аудандық әдістемелік вестник 2012 жыл;
  2. «Формирование индивидуальной особенности обучающихся через организацию школьного научного общества» - аумақтық ғылыми-практикалық конференцияның материалдар жинағы «Актуальные вопросы развития интеллектуально-творческого потенциала одаренных детей» - Қостанай, 2013 жыл;
  3. «Использование ИКТ на уроках биологии» - республикалық педагогикалық оқулар материалдар жинағы, Қостанай, 2013 жыл;
  4. «ИКТ – как способ повышения познавательной активности учащихся на уроках биологии» - қазақстандық мектептгі биалогия 2013 жыл;
  5. Шағын жинақталған мектепті жаңғырту – Арқалық РМҚК, Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік институты, 2013 ж.
  6. Әдістемелік әзірлеме «Пернатые друзья» Infourok 2013 жыл.
  7.  «Вопрос как средство управления самостоятельной деятельностью учащихся на уроках биологии» - халықаралық жас ғалымдар ғылыми журналы № 12 (59) / 2013 4 бөлім.
  8. «Управление познавательной самостоятельной деятельностью обучающихся в процессе обучения биологии» "Мұғалім.kz" №1 2014 жыл.
  9.  «Анатомо-физиологические особенности домашних птиц» сабағына презентация Infourok 2014.
  10. «Компьютер - как средство управления самостоятельной деятельностью учащихся на уроках биологии» «Биология в казахстанской школе» журналы № 1 (55) 2014 жыл.
  11. Сабақ «семейство пасленовые» - Ашық сабақ фестивалі 2014 жыл.  
  12.  «Класс двудольные. Семейство пасленовые.  Сабағын әдістемелік әзірлеу ,Особенности строения цветка, плода, жизненные формы»  тезистер жинағы. – Мәскеу, 2014. – С.
  13. «Управленческие цепочки как средство управления познавательной и самостоятельной деятельности обучающихся в процессе обучения» V Халықаралық ғылыми конференция  «Актуальные вопросы современной педагогики» (Уфа, мамыр 2014 ж.)
  14. «Педагогические условия управления познавательной самостоятельной деятельностью школьников в процессе обучения биологии» V Халықаралық ғылыми конференция  жинағы «Теория и практика образования в современном мире» (Санкт-Петербург 2015ж.)
  15. «Групповая учебная деятельность обучающихся как фактор развития коммуникативных компетенций в процессе обучения биологии». "Педагогический мир" журналы , сілтеме: http://pedmir.ru/101925
  16.  «Правила управления школой», «Учительская плюс» газеті;
  17. «Научно исследовательская деятельность, как система повышения экологической культуры обучающихся», «Апробация»ғылыми баспа орталығы, XI Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары, Махачкала қ, 31 шілде 2016 жыл 17, 18 бет.
  18. «Управление деятельностью педагогического коллектива по формированию здорового образа жизни школьников. «Менеджмент в образовании» ғылыми-әдістемелік журнал №3 (82) 2016 ж.
  19. «Играя учимся», «Воспитание школьника» журналы №8, 2016 ж.
  20. «Интеграция учебной и внеучебной деятельности в формировании экологической культуры школьников», «Воспитание школьника» журналы №8, 2016 ж.
  21. «Социальное партнерство как ресурс экологического воспитания школьников». Халықаралық ғылыми-пратикалық конференция  «Система повышения квалификации: инновационные решения в развитии профессионального потенциала педагогов»,  Қарағанды, 2016 жыл.
  22. «Форум краеведов», «Учительская плюс» газеті.
  23. Групповая учебная деятельность обучающихся как фактор развития коммуникативных компетенций в процессе обучения биологии, Журнал "Педагогический мир, 2016
  24. «Управление деятельностью педагогического коллектива по формированию здорового образа жизни школьников, журнал «Менеджмент в образовании» № 3 2016 г
  25. «Научно исследовательская деятельность, как система повышения экологической культуры обучающихся», научно-издательский центр «Апробация» материалы XI  Международная научно-практическая конференция
  26. «Обучение биологии в малокомплектной школе», журнал «Мұғалім.kz» №4
  27. «Социальное партнерство как ресурс экологического воспитания школьников»
  28. «Интеграция учебной и внеучебной деятельности в формировании экологической культуры школьников», сборник статей Международной научно-практической конференции «Система повышения квалификации: инновационные решения в развитии профессионального потенциала педагогов»
  29. «Играя учимся», журнал «Воспитание школьника» №8, 2016
  30. «Интеграция учебной и внеучебной деятельности в формировании экологической культуры школьников», «Воспитание школьника» №8, 2016
  31. Корпоративное обучение как способ организации повышения квалификации педагогических работников, сборник статей МНПК«Корпоративное обучение в системе повышения квалификации: от исследования к практике»
  32. «Методическая служба как механизм развития управленческой компетентности руководящих кадров» ,Сборник Международная электронная научно-практическая конференция «Инновационные направления развития дополнительного педагогического образования»     
  33. «Профессиональное  развитие учителя сельской малокомплектной школы в  проектной деятельности»,  сборник статейМНПК «Непрерывное педагогическое образование в контексте инновационных проектов общественного развития»
  34. Исследовательская деятельность как основа формированиялидерского потенциала школьников», сборник статей семинара  «Лидерство в обучении»
  35. Экологическое воспитание, Педагогическая газета.
  36. «Научно-исследовательская деятельность как система повышения экологической культуры обучающихся», Журнал "Педагогический мир
  37.  Инновационно-педагогическая деятельность, Новая наука современное состояние и пути развития, 2017
  38. К анализу понятия ответственность, Вестник института культуры детства
  39. «Социально-культурная деятельность патронатной семьи», журнал "Modern science".

 

 

Яндекс.Метрика
Find us on Facebook
Follow Us
Find us on Facebook
Follow Us