Orley-kost.kz here. !!!

1

1

1

МОНИТОРИНГ ЖӘНЕ ТАЛДАУ БӨЛІМІ

Есмагамбетова Гульжан Бердибековна

Мониторинг және талдау бөліміңің бастығы

Кабинет: 6

Күн тәртібі : 9-00 до 18-00 сағ.

Жұмыс телефоны: 54-85-95

Е-mail: gulzhan This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Білімі:
1988 жыл Қостанай педагогикалық училищесі, «Мектепке дейінгі тәрбиесі» мамандығы
2005 жыл- Қостанай педагогикалық институты, «Қазақ тілі мен әдебиет» мамандығы

Кәсіптік өмірбаяны

1988-1990 ж.ж.- бала-бақша тәрбиеші, «Торагаш мектеп-бақшасы» Кенарал с. Федоров ауданы Қостанай обл

1990-1995 ж.ж. -меңгеруші, «Торагаш мектеп-бақшасы» Кенарал с. Федоров ауданы Қостанай обл

1997-2009 ж.ж.-қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі, «Қарабалық ауданы әкімдігінің білім бөлімі Новострой орта мектебі» ММ

2010-2017 ж.ж.- ТЖ директор орынбасары, қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі, «Қарабалық ауданы әкімдігі білім бөлімінің Новострой орта мектебі» ММ

2017-2018 ж.ж- ОТЖ директор орынбасары, қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі, «Қарабалық ауданы әкімдігі білім бөліміңің Новострой орта мектебі» ММ

 2018 ж. тамыз айынан бастап - «Өрлеу» БАҰО»АҚ филиалы Қостанай облысы бойынша ПҚ БАИ мониторинг мен талдау бөлімінің бастығы

БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ: 

2015 жыл- деңгейлі курстар бағдарламасы бойынша 1 деңгейлі мұғалімдер оқыту үшін біліктілікті арттыру курстары «НИМ» Қостанай қ «ПЩО» филиалы, сертификат .

2016 жыл- «Пән мен тілді кіріктіріп оқыту(CLIL) көптілдік білім беру үрдісінің негізі ретінде» республикалық интернет конференция қатысушы, сертификат

2017 жыл- «Қазақстандық білім жүйесіндегі жаңа тәсілдемелер» облыстық сырттай конференцияға қатысқаны үшін,сертификат (Қостанай қ)

2017 жыл Қазақстан Республикасының орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде жалпы білім беру ұйымдары басшыларының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларының біліктілігін арттыру білім беру бағдарламасы оқу курсы, сертификат (Қостанай қ)

2018 год- Халықаралық ғылыми тәжірибелік конференция. «Замануи білім қоғамның рухани жаңғыруының негізгі факторы» атты алтынсарин оқуларына қатысқаны үшін береледі, сертификат (Қостанай қ)

БАСЫЛЫМДАР:

1. «Я , ты, он, она-вместе целая семья». №37(127) 26 қыркүйек 2014 жыл. «Учительская плюс» газеті

2. «Время для родной истории». №42 (132) 31 қазан 2014 жыл. «Учительская плюс» газеті

3. «Рисуем Родину и учим государственные символы». №3 (143) от 23 қаңтар 2015 жыл. .«Учительская плюс» газеті

4. «Групповое взаимодействие». № 7 16 ақпан 2018ж. «Учительская плюс» газеті


Бөлімнің мақсаты мен міндеттері:
  • Институт жұмысын жетілдіру, қызметкерлердің педагогикалық және ғылыми жұмысының нәтижелілігін ынталандыру, шығармашылық бастама мен кәсібилікті дамыту мақсатында облыс педагогтарының біліктілігін арттыру бойынша ПҚ БАИ білім беру қызметтерінің сапасын бағалау және мониторингілеу.

Міндеттері:

  •     біліктілікті арттырудан өткен білім беру ұйымдарының педагогикалық қызметкерлері туралы мәліметтер базасын жүйелі түрде жаңарту бойынша электронды бағдарламасын жасау;
  •     институтпен өткізілетін біліктілікті арттыру курстарын, курсаралық ісшаралардың сапасын бағалау, қысқа мерзімді және 3 айлық курстардан өткен тыңдаушылармен кері байланысты орнату;
  •     курстарды диагностикалау негізінде аналитикалық құжаттарды әзірлеу;
  •     кіріс және шығыс сауалнамалардың электронды сыртын жасау;
  •     мониторинг нәтижелерінің негізінде біліктілікті арттыру жүйесінің қызметін коррекциялайтын ұсыныстар енгізу.

Негізгі қызметі:
1.    Түрлі жоспарлы және жоспардан тыс мониторингтік зерттеулерді ұйымдастырады және өткізеді:

  •     өңірдегі педагогтарды (соның ішінде білім беру ұйымдарының басшыларын) біліктілікті арттыру курстарымен қамту;
  •     қысқа мерзімді біліктілікті арттыру курстарының сапасы (кіріс және шығыс диагностикасы, сұхбат, топтық талқылау);
  •     Кембридж бағдарламасы бойынша сертификатталған мұғалімдердің кәсіби қызметінің сапасын бағалау («Өрлеу» БАҰО» АҚ-мен әзірленген нәтижелерді қадағалау механизмі негізінде);
  •     қысқа мерзімді курстардан өткен мұғалімдердің курстан кейінгі уақыттағы кәсіби қызметінің сапасын 9 көрсеткіш бойынша бағалау (жыл сайын оқу жылының қорытындысы бойынша).

2. Облыстық филиалда 3 айлық бағдарламасы бойынша оқытудан өткен білім беру ұйымдарының оқыту үрдісіне Кембридж біліктілікті арттыру бағдарламасының (7 модуль) мазмұнын енгізу жағдайын қадағалау бойынша көп аспектілі мониторингті ұйымдастырады және өткізеді:

  •     3 айлық курстардың оқу үрдісі барысында филиалдағы тренерлердің қызметін қадағалайды;
  •     аталған курстарда оқыған мұғалімдердің курстан кейінгі кезеңдегі қызметін қадағалайды;
  •     Кембридж бағдарламасы бойынша оқыған оқытушылардан білім алушылардың қызмет нәтижелерін (критериалды бағалау жүйесі бойынша алынған) қадағалайды.


3. Оқытудан өткеннен кейін қысқа мерзімді курс тыңдаушыларының тестілеуін өткізеді.

4. Мектептер, аудандар, облыстар қимасында мониторингтік зерттеу 

 


 Дайджест 1 полугодие 2018 ж.



Аккерман Олеся Александровна

Мониторинг мен талдау бөлімінің бас маманы

Кабинет: 6

Күн тәртібі : 9-00 до 18-00 сағ.

Жұмыс телефоны: 54-85-95

Е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Білімі
2006  А.Байтұрсынов атындағы Қостанай  мемлекеттік университеті -   аудармашылық қызметі
2013  академик З.Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті – экономика және бизнес бакалавры
2013 жылдан бастап Омск мемлекеттік педагогикалық университетінің магистранты, мамандығы: педагогикалық инноватика

Қосымша білімі
2013  Назарбаев зияткерлік мектебі мен Кембридж білім беру факультетінің бірлесіп жасаған үшінші (базалық) деңгейлік бағдарламасы бойынша тренерлік курс

Басылымдар ( 2013 жыл ішінде)
•    Аккерман О.А., Халықтың тарихи тәжірибесі тыныштық пен келісімдікке үйретеді // Оқу-әдістемелік құралы «Учителю о формировании полиэтнической культуры школьника - основы мира и согласия». 1Бөлім, Қостанай, 2013.
•    Аккерман О.А., Білім беру – білім қоғамына жол // «Мыслить и работать по-новому» Эсселер жинағы, Қостанай, 2013.    
•    Аккерман О.А., Жайлы ынтымақтастық ортасы – табысты жұмыс жасау кепілі // «ТРЕНЕР-EDUCATION» Республикалық ақпараттық-әдістемелік журналы, №1, Қостанай, тамыз 2013. -  55-57 б.
•    Аккерман О.А., Бірігіп жұмыс жасау білімді нығайтады //  «Учительская плюс» газеті, № 24 (66), 5 шілде 2013ж.


Заминова Ирина Павловна

Мониторинг мен талдау бөлімінің бас маманы

Кабинет: 6

Күн тәртібі : 9-00 до 18-00 сағ.

Жұмыс телефоны: 54-85-95

Е-mail: i This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Білімі
•    1978 ж.  Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты  - ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
•    2013 ж. Омск  мемлекеттік педагогикалық университеті -  магистр, мамандық: педагогикалық  инноватикасы
Қосымша  білімі
•    2012 ж. -  үшінші деңгейлі (базалық) сертификатталған тренері

•    2015 ж.-  ағылшын тілінен  білім мазмұнын жаңарту  аясында  сертификатталған тренері    

 

 Бвсылымдар

  •    Заминова И.П., Роль учителя в развитии одаренных и способных учащихся // Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының  материалдары, МПИ Ы.Алтынсарин ат., Аркалык, 29 қаңтар 2013.
  •    Заминова И.П., Уходим в новый формат // «Учитель Казахстана» газеті, №5-7, Алматы, ақпан 2013.
  •    Заминова И.П., Роль современного учителя в развитии одарённых и талантливых учащихся // Аспиранттар мен  магистрлардың 6-ші ғылыми-практикалық конференциясының  материалдары, Омск, ОМПУ, 2013.
  •    Заминова И.П., Thinking about teaching is necessary for a modern  progressive  teacher//  Шектестік ынтымақтастығы аясында ғылыми-практикалық конференциясының  материалдары «Актобе-Оренбург», БАИ Актөбе  облысы, Актөбе, 11 сәуір 2013.
  •    Заминова И.П.,Системное размышление о преподавании как условие инновационной деятельности //  Ғылыми-практикалық конференциясының  материалдары «Активизация познавательной деятельности участников образовательного процесса», Старый Оскол, 12 сәуір 2013.
  •  Заминова И.П.,О новых подходах и не только… // Эссе жинағы«Мыслить и работать по-новому», Қостанай, 2013.    
  •  Заминова И.П.,Continuous professional development of a teacher is a requirement of time // Республикалық  ақпараттық әдістемелік журналы «ТРЕНЕР-EDUCATION», №1, Қостанай,тамыз 2013. – 39-43б.
  • Заминова И.П. «Роль  вопросов  в  развитии критического мышления учителя  при  формативном  оценивании»// Ғылыми-практикалық конференциясының  материалдарының жинағы «Образовательная политика, практика и исследование», Астана, 23-24 қазан  2014ж.
  • Заминова И.П., Обучение сообща: история  внедрения, методология.// Облыстық ғылыми-әдістемелік вестнигі «Білім- инфо» №1, 2015ж.;
  • Заминова И.П., Обучение сообща: организация  совместной работы, плюсы и минусы кооперативного обучения // Облыстық ғылыми-әдістемелік  вестнигі «Білім- инфо»  № 2, 2015ж.
  • Заминова И.П., Обучение сообща: сингапурская модель // Облыстық ғылыми әдістемелік вестнигі «Білім- инфо» № 3, 2015ж.
  • Заминова И.П., Развитие талантливых и одаренных через расширение задания // Халықаралық ғылыми практикалық конференциясы «Повышение квалификации педагогических работников: состояние, опыт, перспективы», Қостанай 10.06.2015ж.
  • Заминова И.П.   «Из истории современной системы повышения квалификации педагогов» // Халықаралық ғылыми практикалық конференциясы «Перспективы развития повышения квалификации педагогов». Казахстан,  Алматы,  26-27 қараша 2015 ж.;
  •  Заминова И.П. «Формативное оценивание как механизм совершенствования преподавания» //  РИНЦ  журналы 1.030 Современные наукоемкие технологии в направлении «Педагогические науки». Москва,  2015. №11;
  • Заминова И.П. «Особенности системы уровневого повышения квалификации» // Ғылыми әдістемелік "Вестник "Өрлеу"-kst". Қостанай,   № 6  2015 ж.                                             
  • Заминова И.П. «Возможности   профессионального   развития сертифицированного  учителя  в  посткурсовой   период» // Республикалық  ақпараттық әдістемелік журналы «Тренер-Education».  Қостанай,   № 5 2015 ж.;                                    
  • Заминова И.П. «Взаимовлияние профессии и личности» //Ғылыми-әдістемелік вестнигі «Білім-инфо».  Қостанай,  № 6 2015 ж.;
  • Заминова И.П. «Некоторые правильные представления о критическом мышлении»  // Республикалық ғылыми практикалық он-лайн конференциясы  «Проблемы и перспективы моделирования образовательного пространства, ориентированного на результат». Кокшетау», 10 желтоқсан 2015 ж.;
  • Заминова И.П. «Как   подготовиться  к   педагогическому  исследованию» // Республикалық  ақпараттық әдістемелік журналы  «Тренер-Education».  Қостанай, № 6 2015 ж.
  • Заминова И.П., Сертифицированные учителя: проявление лидерства // Современная высшая школа инновационный аспект.- Ғылыми әдістемелік журналы, №6.  Ресей, Челябі.
  • Заминова И.П., Как формулировать вопрос-критерий // Республикалық  ақпараттық әдістемелік журналы«Тренер-EDUCATION» №2 2016 жыл.
  • Заминова И.П.,  Из истории полиязычия // Республикалық  ақпараттық әдістемелік журналы «Тренер-EDUCATION» №3 2016 жыл
  • Заминова И.П., Обратная связь через вопросы// Республикалық ғылыми-тынымал журналы «Медицина и общество» №6.
  • Заминова И.П., Основы саморегуляции учащихся //  Облыстық ғылыми-әдістемелік вестнигі «Бiлiм-Инфо» №2, 2016ж.
  • Заминова И.П., Коммуникативная  направленность  полиязычного   образования// Республикалық  ақпараттық әдістемелік журналы «Тренер-EDUCATION» №1 2017ж.
  • Заминова И.П.,Готовность  к  инновациям//Республикалық білімділік  қоғамдық-саяси газеті «Бiлiмдi ел Образовательная страна» №26,2018ж.

 


Моргунова Лусине Сейрановна

Мониторинг және талдау бөлімінің  бас маманы

Кабинет №6

Жұмыс кестесі: 9-00-ден 18-00-ге дейін.

Байланыс жұмыс телефоны: 54-85-95

Е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Кәсіби өмірбаяны

2010 ж. Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты, физика-математика факультеті, экономист – информатик, информатика бакалавры

2010 ж. шілде - 2010 ж. қазан   Қостанай мемлекеттік педагогикалық институтының  әлеуметтік-тәрбие басқармасының тәрбие жұмысы бөлімінің маманы

2010 ж. желтоқсан - 2011 ж. шілде  Қостанай мемлекеттік педагогикалық институтының тестілеу мен білім сапасының мониторингі оқу-әдістемелік бөлімінің   бағдарламашысы

2011 ж. қыркүйек - 2012 ж. қазан ММ "Қостанай облысы әкімдігінің мәдениет басқармасының" әдіскері

2012 ж. қазан - 2018 ж. мамыр - ИПК ПР  Қостанай облысы бойынша  АО «НЦПК «Өрлеу»  академиялық бөлімінің жетекші маманы   

2018 ж.  мамыр айынан бастап -ИПК ПР Қостанай облысы бойынша АО «НЦПК «Өрлеу»  мониторинг және талдау бөлімінің  жетекші маманы

 Қосымша білім беру

2013 ж. "Технология оқыту жүйесін басқарудың электронды оқыту (e-learning) білім беру ұйымдарында" сертификатталған жаттықтырушы

2017 ж. - Омбы мемлекеттік педагогикалық университетінің магистранты, мамандығы: педагогикалық инноватика

Біліктілігін арттыру

2012ж. "Теориялық және практикалық бағдарламаларды пайдалану: Adobe Captivate 6 Adobe Connect 8 Adobe CreativeSuite 6 Design & WebPremium", АҚ "БАҰО "Өрлеу", Алматы қ.;

2014 ж. "Korea experience on formation of teacher' s ICT-competence on the basis of digital technology use", Korea Soongsil Cyber University

Жарияланымдар:

оқу құралы: "информатика курсы бойынша  ойын технологиялар ын бастауыш мектеп үшін қолданып отыру  (3 сынып)", 2010 ж.

Мақалалар:

  •  "ойын компьютерлік технологияларды оқу процесінде қолданудың" орны мен рөлі, ғылыми-практикалық конференция материалдары Қазтұтынуодағы Қарағанды экономикалық университеті, Қарағанды қ-сы, 2008 ж.
  •  "Ойынның психологиялық аспектілері",  Қостанай мемлекеттік педагогикалық институтының ғылыми-әдістемелік журналы Жарысшы №2 г. Костанай, 2010г.
  • "Оқу үдерісінде  ойын технологиясы"  Қостанай мемлекеттік педагогикалық институтының  ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары " Күрделі жүйелерді және процестерді модельдеу: теориялық, қолданбалы және педагогикалық аспектілері" Қостанай қ-сы, 2010г.
  •  "Бастауыш мектеп сабақтарында  информатиканың алғышарттар әдістерін мен белсенді оқу-ақпараттарын " қалыптастыру  Ғылыми-практикалық журналы, №2(02). Кәсіптік білім: теория, тәжірибе, инновациялары Челябинск қ., 2010 ж.
  • " Бастауыш мектеп оқушыларының  ойын технологиясының " орны мен рөлі Ғылыми-әдістемелік журнал Қазіргі заманғы жоғары мектеп инновациялық аспект №4 Челябі қ., 2012 ж.
  •  " Мұғалімдердің біліктілігін арттыру жағдайында қазіргі заманғы ақпараттық кеңістік теориялық тәсілдері " ғылыми-әдістемелік журнал "АҚ филиалы біліктілікті арттыру Ұлттық орталығы "Өрлеу" Институт повышения квалификации педагогических работников по Костанайской области" Вестник"Өрлеу"-kst №2 Қостанай қ., 2014ж.
Яндекс.Метрика
Find us on Facebook
Follow Us
Find us on Facebook
Follow Us