Orley-kost.kz here. !!!

1

1

1

МОНИТОРИНГ ЖӘНЕ ТАЛДАУ БӨЛІМІ

Бөлімнің мақсаты мен міндеттері:
  • Институт жұмысын жетілдіру, қызметкерлердің педагогикалық және ғылыми жұмысының нәтижелілігін ынталандыру, шығармашылық бастама мен кәсібилікті дамыту мақсатында облыс педагогтарының біліктілігін арттыру бойынша ПҚ БАИ білім беру қызметтерінің сапасын бағалау және мониторингілеу.

Міндеттері:

  •     біліктілікті арттырудан өткен білім беру ұйымдарының педагогикалық қызметкерлері туралы мәліметтер базасын жүйелі түрде жаңарту бойынша электронды бағдарламасын жасау;
  •     институтпен өткізілетін біліктілікті арттыру курстарын, курсаралық ісшаралардың сапасын бағалау, қысқа мерзімді және 3 айлық курстардан өткен тыңдаушылармен кері байланысты орнату;
  •     курстарды диагностикалау негізінде аналитикалық құжаттарды әзірлеу;
  •     кіріс және шығыс сауалнамалардың электронды сыртын жасау;
  •     мониторинг нәтижелерінің негізінде біліктілікті арттыру жүйесінің қызметін коррекциялайтын ұсыныстар енгізу.

Негізгі қызметі:
1.    Түрлі жоспарлы және жоспардан тыс мониторингтік зерттеулерді ұйымдастырады және өткізеді:

  •     өңірдегі педагогтарды (соның ішінде білім беру ұйымдарының басшыларын) біліктілікті арттыру курстарымен қамту;
  •     қысқа мерзімді біліктілікті арттыру курстарының сапасы (кіріс және шығыс диагностикасы, сұхбат, топтық талқылау);
  •     Кембридж бағдарламасы бойынша сертификатталған мұғалімдердің кәсіби қызметінің сапасын бағалау («Өрлеу» БАҰО» АҚ-мен әзірленген нәтижелерді қадағалау механизмі негізінде);
  •     қысқа мерзімді курстардан өткен мұғалімдердің курстан кейінгі уақыттағы кәсіби қызметінің сапасын 9 көрсеткіш бойынша бағалау (жыл сайын оқу жылының қорытындысы бойынша).

2. Облыстық филиалда 3 айлық бағдарламасы бойынша оқытудан өткен білім беру ұйымдарының оқыту үрдісіне Кембридж біліктілікті арттыру бағдарламасының (7 модуль) мазмұнын енгізу жағдайын қадағалау бойынша көп аспектілі мониторингті ұйымдастырады және өткізеді:

  •     3 айлық курстардың оқу үрдісі барысында филиалдағы тренерлердің қызметін қадағалайды;
  •     аталған курстарда оқыған мұғалімдердің курстан кейінгі кезеңдегі қызметін қадағалайды;
  •     Кембридж бағдарламасы бойынша оқыған оқытушылардан білім алушылардың қызмет нәтижелерін (критериалды бағалау жүйесі бойынша алынған) қадағалайды.


3. Оқытудан өткеннен кейін қысқа мерзімді курс тыңдаушыларының тестілеуін өткізеді.

4. Мектептер, аудандар, облыстар қимасында мониторингтік зерттеу 

 



Аккерман Олеся Александровна

    «Өрлеу» БАҰО»АҚ филиалы Қостанай облысы бойынша ПҚ БАИ деңгейлік бағдарламалар орталығының үшінші (базалық)  деңгей бойынша тренерінің,
Омбы МПУ – нің магистранты
    
Е-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Білімі
2006  А.Байтұрсынов атындағы Қостанай  мемлекеттік университеті -   аудармашылық қызметі
2013  академик З.Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті – экономика және бизнес бакалавры
2013 жылдан бастап Омск мемлекеттік педагогикалық университетінің магистранты, мамандығы: педагогикалық инноватика

Қосымша білімі
2013  Назарбаев зияткерлік мектебі мен Кембридж білім беру факультетінің бірлесіп жасаған үшінші (базалық) деңгейлік бағдарламасы бойынша тренерлік курс

Басылымдар ( 2013 жыл ішінде)
•    Аккерман О.А., Халықтың тарихи тәжірибесі тыныштық пен келісімдікке үйретеді // Оқу-әдістемелік құралы «Учителю о формировании полиэтнической культуры школьника - основы мира и согласия». 1Бөлім, Қостанай, 2013.
•    Аккерман О.А., Білім беру – білім қоғамына жол // «Мыслить и работать по-новому» Эсселер жинағы, Қостанай, 2013.    
•    Аккерман О.А., Жайлы ынтымақтастық ортасы – табысты жұмыс жасау кепілі // «ТРЕНЕР-EDUCATION» Республикалық ақпараттық-әдістемелік журналы, №1, Қостанай, тамыз 2013. -  55-57 б.
•    Аккерман О.А., Бірігіп жұмыс жасау білімді нығайтады //  «Учительская плюс» газеті, № 24 (66), 5 шілде 2013ж. 

Яндекс.Метрика
Find us on Facebook
Follow Us
Find us on Facebook
Follow Us